Політика «Маркетопту» незмінна: мінімальні ціни на товар при його максимальній якості

Козельщанка Лідія ділиться враженнями від першого дня роботи нашого улюбленого супермаркету: — Магазин дуже гарний, новий, сучасний — наскільки просторіше стало, розширився асортимент. Тепер у нас у Козельщині, як у великому місті! Я дуже задоволена. Тож бажаю його колективу ввічливих, доброзичливих і грошовитих покупців

Скажу, що сюрпризи — приємні. Найперший із них — сама торговельна зала, несподівано простора, світла й гостинна. Відразу біля входу — міні-кав’ярня, за нею — козельщинський ексклюзив від «Маркетопту», внутрішній туалет загального користування (цим не може похвалитися жодна торгова точка райцентру). Нові зручні стелажі, вщерть заповнені товарами; шість кас на виході замість чотирьох, як було раніше. Значно розширився асортимент продукції: додався відділ кулінарії, де можна купити готові улюблені салати — олів’є, оселедець під шубою тощо. Від незвички поки що важко зорієнтуватися, де і що шукати, і просто губишся серед загального простору. Та головне запитання, що виникає після оглядин магазину, — «Як? Яким чином таке можливо? І звідки взявся простір?» Тож звертаємося за коментарями до людини, яка знає тут усе, — керівниці мережі магазинів «Маркетопт» Марини Марченко.

— Таку сучасну, красиву європейську реконструкцію ми планували давно, і сьогодні дуже задоволені результатом, — розповідає пані Марина. — Бо не просто реконструювали, а додали нові напрямки, які запроваджуємо у нашій мережі по всій Україні, і нарешті зробили це у Козельщині. Ваше селище — одне з місць, яке ми дуже любимо, тому підійшли до цієї реконструкції з усією душею й серцем. Додали відділ власної випічки, поставивши тут, на місці, пекарню. Тепер у Козельщині завжди будуть свіжий хліб, здоба, булочки. Влаштували невеличке кафе, щоб людина мала можливість не просто прийти і зробити покупки, а й випити кави з бутербродом, перекусити і з новими силами займатися своїми справами. Забезпечили широкі, просторі проходи, дуже гарне освітлення, доступність товару. Розширили асортимент, зробили його більш цікавим для покупця з урахуванням пропозицій і побажань козельщан за всі роки, що ми тут працюємо.

Яким чином додали простору — наш секрет. Скажу лише, що це робота цілої команди і сучасні технології, пов’язані з архітектурою, підсвіткою, висотою стелажів. Є такі розробки, які дозволяють дійсно робити приміщення просторим, свіжим і максимально цікавим у плані доступності асортименту. Ви не просто приходите у магазин — ви отримуєте доступ до товару, ви можете його побачити, взяти в руки, оцінити, прочитати корисну й необхідну для вас інформацію.

Водночас ми забезпечуємо зворотний зв’язок із покупцем. Людина може звернутися із запитанням чи пропозицією до касирів, продавців, будь-кого з працівників у торговій залі. У нас діє внутрішня негласна домовленість: обов’язково забезпечувати зворотний зв’язок покупця з адміністрацією, а та вже доносить до відділу закупівлі, а він, у свою чергу, — до маркетологів. Так збирається вся інформація з кожної конкретної торгової точки і ми враховуємо побажання жителів кожного населеного пункту, де є наш магазин, індивідуально. Тож звертаємося до відвідувачів козельщинського «Маркетопту» — повідомляйте, що і як ви хочете, і ми обов’язково до вас прислухаємося. Так, ми завжди враховуємо потреби різних категорій населення і стараємося, щоб було харчування для дітей, для діабетиків тощо.

Підтримувати нашу марку нам допомагають наші постачальники. Основна їх частина залишається стабільною, але завжди додаються ще і ще, оскільки з’являються нові наші
об’єкти у різних регіонах України і ми обов’язково звертаємо увагу на регіональних постачальників, які тільки починають свій бізнес і працюють, зокрема, з овочами та фруктами.
Найголовніше, що обіцяємо покупцеві, — низькі ціни. Ми протягом багатьох років дуже плідно і постійно працюємо з постачальниками, чітко виконуємо свої зобов’язання і за рахунок цього отримуємо максимальні знижки. Тож політика низьких цін для покупця, наші акційні пропозиції залишаються незмінними. Усе спрямовано на те, щоб покупець не просто мав доступ до асортименту товару, але міг купити бажане за максимально низькою ціною та при максимально високій якості. Це наше основне завдання
, — підсумувала Марина Марченко.

Що ж, щиро зичимо, щоб наш «Маркетопт» радував своїх покупців не лише протягом усього наступного року, але й упродовж нових і нових десятиріч.

Надія ЛИТВИН,
Наталія РОМАНЧЕНКО (фото)

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *