«Народний телефон» + «Запитайте у районки»: знайдемо рішення разом

До редакції звернулася жителька с. Булахів Клавдія Яківна Верхотурова від імені свого чоловіка, Карла-Данила Даниловича Кочиш, із проханням висвітлити питання, які, зокрема, стосуються нарахування їм субсидії. Текст звернення наступний:

«Хотіли б дізнатися, чому нам немає субсидії?
Ми з чоловіком пенсіонери. Мені 76 років. Отримую 2000 гривень пенсії, чоловік — 1500 гривень. Рахується у нас у спадку від моєї мами пай, ми його 4-5 років тому здали в оренду і гроші вибрали наперед. Інших доходів у нас немає.
У минулому році нас примусили повернути субсидію через оновлені умови призначення. Чоловік раніше приписався у будинку, а я пізніше. Тоді запитували діловода Пашківського старостинського округу: «Що від нас іще треба?» Вона запевнила, що все автоматично перерахується. Порахували. Аж раптом навесні отримали повідомлення, що маємо повернути субсидію через невчасну приписку.
Зібрала усі документи: і з Фіскальної служби, і з Пенсійного (там узагалі здивувалися, навіщо гнати людину за 20 кілометрів, якщо можна все вирішити по телефону), звідусіль, звідки вимагали довідки, поприносила. Стою у відділі субсидії, запитую: «Все?». Кажуть: «Все, більше нічого від Вас не вимагається».
Підходить час, коли оформляють субсидії, думаю, зайду, перепитаю, чи все гаразд. Заходжу, а там усі сердиті, ні в кого нічого не можна спитати, забудеш, чого й прийшов. Запитую: «Чи буде нам субсидія?». У відповідь: «А Вам треба новий пакет документів!».

Заїхала у сільську раду, зробила все. Подала. Через тиждень телефонують: «Вам ще від фермера треба довідку взяти». І так безкінечно. Коли ж я дочекаюся тієї субсидії? Кінець грудня на календарі, а допомоги так і немає. Чи знову щось не так?
Поки чоловік ще хоч трохи ворушився, я не нарікала. Місяць же тому у нього стався інсульт, тож він тепер неходячий. Зараз сидить у куфайці, під ковдрою, бо ми не маємо, за що топити».

Ось що відповів на наш запит стосовно цього звернення начальник Управління соціального захисту населення Козельщинської райдержадміністрації Ігор Жайворонок:
«Одразу відзначимо, що з питання припинення нарахування житлової субсидії та необхідності повернення бюджетних коштів, громадяни К.Д.Д.Кочиш і К.Я.Верхотурова отримали вичерпні письмові відповіді (звернення на Адміністрацію Президента України від 22.07.2019 року). Крім того, відповіді з даного питання надані заявникам Департаментом соціального захисту населення Полтавської ОДА.
Додатково інформуємо, що загальна сума житлової субсидії до повернення, після надання гр. Верхотурової К.Я. своїх персональних даних та даних про свої доходи за період з 01 січня 2018 року до 30 квітня 2019 року (персональні дані та дані про доходи за вказаний період можна було отримати лише безпосередньо від заявника і, безумовно, не в усній формі), склала 298,38 грн.
Щодо заяви про призначення житлової субсидії громадянину Кочиш К.Д.Д., то до управління соціального захисту населення вона надійшла 4 листопада 2019 року. Одним із видів доходів за 2-3 квартал 2019 року було вказано отримання орендної плати за пай.
Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за формою №1ДФ за третій квартал 2019 року подається підприємствами до 10 листопада 2019 року, інформацію про суми отриманих доходів для призначення житлової субсидії заявників листопада 2019 року, управління змогло отримати лише починаючи з 2 грудня 2019 року.
Інформація про доходи від оренди паю заявників була відсутня у базі доходів ДФС, що унеможливило призначення житлової субсидії до уточнення інформації за даними доходами.
9 грудня 2019 року було отримано письмову інформацію підприємства про відсутність доходів за 2-3 квартал 2019 року від оренди паю заявників (тобто інформація, зазначена заявником у декларації про доходи, була помилковою).
У той же день було прийнято рішення про призначення житлової субсидії у безготівковій формі, починаючи з листопада 2019 року, яке направлено до Пашківського старостату для вручення заявнику.
Кошти житлової субсидії у безготівковій формі за листопад-грудень 2019 року будуть перераховані на рахунки постачальників комунальних послуг у відповідності до чинного законодавства до 18 січня 2020 року.
К.Я.Верхотурова неодноразово зверталася до управління з питань, зазначених у зверненні, та постійно отримувала на всі питання вичерпні відповіді. Так, 2 січня 2020 року гр. Верхотурова К.Я. особисто зверталася до управління соціального захисту населення щодо роз’яснення їй питання механізму сплати комунальних послуг. Інших питань, зокрема зазначених у зверненні до редакції газети, у неї не виникало.
З усіх питань, що виникають при призначенні житлової субсидії, громадяни району можуть звертатися безпосередньо до управління соціального захисту населення Козельщинської РДА (вул. Остроградського, 81/10, кабінет №4, тел. 3-18-30)».

На початку року до нас у редакцію зателефонував 80-річний житель с. Хорішок Григорій Кирилович Філоненко із проханням з’ясувати, звідки у нього взявся борг за телефон. Ось що чоловік розповів:

«З весни минулого року у мене не працює стаціонарний телефон. Багато разів я звертався за допомогою. Приїдуть майстри, скрутять щось під стовпом. Через день зв’язку знову немає. А потім дзвонив-дзвонив — не їдуть справляти. Я вирішив написати заяву на відмову. А за ті всі місяці, що телефон не працював, я гроші платив.
Згодом приходить мені повідомлення, що я заборгував 72 гривні, погрози, що й колектори приїдуть, і що будуть нарахування більше двох тисяч гривень у разі несплати. Поясніть мені, будь ласка, за що я маю платити?».

Провідний інженер дільниці мережі доступу №332/6 м.Кременчука (виносне робоче місце смт Козельщина) Володимир Васильченко уже за кілька днів після нашого запиту дав відповідь:
«Абонент Григорій Кирилович Філоненко дійсно 15 жовтня 2019 року написав заяву про відмову користування стаціонарним телефоном. Із 22 жовтня його було знято з обліку абонентів. Заяв у дільницю про те, що телефон не працював, не було зареєстровано, тому майстри й не виїжджали на ремонт.
Стосовно боргу у відділі розрахунків повідомили, що за абонентом Г.Д.Філоненком дійсно рахується недоплата у сумі 72 гривні 41 копійка за період вересень-жовтень — до того моменту, поки він вважався незакритим абонентом».

Гарна новина для клієнтів магазину «Маркетопт» у Козельщині! Пам’ятаєте, у кінці грудня минулого року ми друкували звернення-побажання від мешканки села Андрійків стосовно встановлення у магазині контрольних вагів і сканера цін?

Як ми вже повідомляли, одне зауваження було одразу враховане адміністрацією магазину і вже після реконструкції контрольні ваги були встановлені. А кілька тижнів тому з’явився і сканер цін (на знімку). Дякуємо адміністрації мережі магазинів «Маркетопт» за оперативне врахування побажань своїх покупців.

На жаль, одне зі звернень від мешканців села Андрійок стосовно розрахунку за оренду земельних ділянок (паїв) ТОВ «Маг-інвест 2012» залишилося без відповіді. Текст звернення наступний:

«Багато мешканців Андрійок здали свою землю в оренду ТОВ «Маг-інвест 2012». Усі фермери по Пригарівському старостинському округу вже розрахувалися з пайовиками за цей рік, Амлік Сергійович Мачкалян — досі ні. Буцімто треба писати заяву, бо до нього додзвонитися неможливо. А він приносить гроші завжди 29-30 грудня, коли вже людям, вибачте, цукерок купити ніде. Багато хто з пенсіонерів обурюється, але не хочуть «світитися», так би мовити, «заїдатися» з орендарем. Дзвонимо туди, секретар чи бухгалтер там відповідає, що «господар буде то наступного четверга, то ще не відомо коли, він тут заїжджав буквально на 10 хвилин і поїхав…» Як це так? Скидається навіть на те, що він ховається. Узяли землю — розрахуйтеся вчасно, будь ласка. Усі інші розраховуються з січня до листопада згідно з договорами. Прибрали вже останню кукурудзу й давно повиплачували гроші. Тим паче, що він нам платить по 17 тисяч за пай, а інші фермери — по 20 тисяч. Станеш щось зауважувати — крик. Нам що, усім гуртом у суд звертатися? Чому ми маємо своє кігтями виривати?»

Редакція ще півтора місяці тому надіслала запити за двома адресами ТОВ «Маг-інвест 2012» (у Кременчук і Пригарівку), намагалися додзвонитися, але — безрезультатно. Та питання не знімається з контролю і ми постараємося таки отримати відповідь від керівництва ТОВ «Маг-інвест 2012».

Ще одне звернення, за яким також сплинув максимальний термін для отримання відповіді, залишилося без уваги — чергове ігнорування інтересів простих людей висловила «Укрпошта». Так, на початку грудня редакція отримала колективного листа від жителів с. Дяченок: Г.Г.Дяченко, З.В.Хоменко, Н.П.Слівінської, Т.М.Булатенко, В.В.Валашко із проханням змінити графік роботи листоноші Мануйлівського відділення зв’язку, яке обслуговує с. Дяченки. Текст звернення наступний:

«Ми, жителі Дяченок, звертаємося у редакцію газети «Козельщинські вісті» з проханням, щоб вирішити нашу проблему із отриманням газети, яку привозять із Кременчука у п’ятницю у Мануйлівське поштове відділення, а наша листоноша із Дяченок повинна іти по неї аж у середу наступного тижня. Тож ми дуже вас прохаємо, щоб ви допомогли нам отримувати пошту у п’ятницю, а не у середу наступного тижня. Бо всі новини і телепрограму ми читаємо запізно, а також дуже боїмося, щоб на наступний рік не залишитися зовсім без газети, яку так любимо і поважаємо.»

Зазначимо, що ця проблема характерна не лише для с. Дяченок і спричиняє численні скарги до редакції. Газета «Козельщинські вісті» виходить у п’ятницю, доставляється на сортувальне відділення у четвер до 10.00, відповідно до укладеного договору, тож редакція має повне право вимагати від сторони-Виконавця своєчасної доставки газети передплатникам. Однак офіційної відповіді на звернення чи хоча б коментаря порушеного у ньому питання ми так і не отримали. Наші спроби з’ясувати долю запиту зводилися до однієї відповіді: «Листа передано секретарю. На кого розписали і хто повинен дати відповідь — невідомо».
Тож триматимемо ситуацію на контролі і сподіваємося, що «Укрпошта» врешті повернеться обличчям до своїх клієнтів і партнерів, а не ігноруватиме їхні побажання, як це відбувається зараз.

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *