Було 9 гривень — стало чотири тисячі: як ростуть борги за телефон

Пам’ятаєте, у номері від 17 січня 2020 року ми друкували звернення Г.К.Філоненка із Хорішок про відключений стаціонарний телефон і нарахований борг за нього? Стосовно цього питання відповідь на місці дав провідний інженер дільниці мережі доступу №332/6 м.Кременчука (виносне робоче місце смт Козельщина) Володимир Васильченко, яку ми й опублікували у газеті.

На минулому тижні до нас зателефонувала ще одна жінка зі схожою проблемою:
«Я вчора отримала районну газету, а разом із нею принесли мені й листа з погрозами від «Укртелекому» з Києва. Півтора року тому я відключила стаціонарний телефон. І ось я отримую повідомлення, що я на 01.10.2018 року заборгувала 9,54 гривні. На цю суму нарахували мені індекс інфляції, пеню, витрати кредитора… Відтак я маю заплатити 41 гривню 93 копійки. А якщо не оплачу до 8 березня, то буду платити 4063 гривні. Заяву на відключення телефону я написала 28 вересня 2018 року. Дівчина, яка там тоді працювала, сказала, що вони через 5-7 днів відключать. Але відключили одразу, 1 жовтня телефон уже не працював, бо я першого числа завжди передаю показники на світло й газ, тому коли хотіла подзвонити зі стаціонарного телефона, він уже не працював, тож я передавала з мобільного. І подзвонила у Козельщину в «Укртелеком», запитала, чи я ще щось винна, чи ні, бо до 1 жовтня ж у мене їхні послуги були оплачені. Мене запевнили, що ні. За цей період мені не приходило повідомлення про те, що я винна ці 9 гривень. Та чи я б їх не заплатила? Я розміняла восьмий десяток, і мені тепер отака халепа й псування нервів. За що ж тепер мені оці клопоти?».

Оскільки термін сплати заборгованості у нашої співрозмовниці спливає до 8 березня, ми не надсилали офіційний запит дирекції «Укртелекому», а порадили звернутися до них самій за номерами «гарячої лінії». Тим паче, що незадовго до цього ми тільки-но отримали листа з офіційним роз’ясненням із Харківської філії ПАТ «Укртелеком». Ось що відповіла на наш запит стосовно звернення Г.К.Філоненка представниця ПАТ «Укртелеком» О.П.Зайцева:

— «ПАТ «Укртелеком» у своїй діяльності керується Законом України «Про телекомунікації», Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.12 №295, (далі — Правила) та іншими нормативно-правовими документами.
Підпунктом 22 пункту 39 Правил передбачено, що оператори, провайдери телекомунікацій повинні вживати відповідно до законодавства заходів із захисту відомостей про споживача, отриманих під час укладення договору, надані чи замовлені ним послуги, іншої інформації з обмеженим доступом.
Інформація про надані послуги, фінансові питання може бути надана абонентові, з кінцевого обладнання якого отримувалися послуги, його законному представникові, а також іншим особам за письмовою згодою абонента чи відповідно до закону (п. 45 Правил).
Довідково повідомляємо, що відповідно до п. 8 Правил оператори, провайдери забезпечують роботу телекомунікаційних мереж та доступ споживачів до них цілодобово сім днів на тиждень.
Тимчасове обмеження операторами, провайдерами роботи телекомунікаційних мереж допускається у порядку, встановленому відповідно до законодавства, у разі виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану, проведення ремонту, технічного обслуговування та модернізації телекомунікаційних мереж.
Реєстрація заявок існуючих абонентів Товариства щодо незадовільної якості або відсутності телекомунікаційних послуг, облік таких заявок та контроль за термінами усунення пошкоджень здійснюється за допомогою відповідної автоматизованої системи, що відповідно до п. 83 Правил забезпечує обмежені права на доступ та внесення змін, а також відповідає вимогам законодавства щодо електронного документа. Заявки споживачів щодо відсутності телефонного зв’язку та проводового радіомовлення приймаються централізовано в автоматичному режимі за номерами телефонів Довідково-інформаційного контакт-центру (далі — ДІКЦ) 0-800-506-508 та 0-800-506-575, відповідно (безкоштовно у межах України з номерів українських операторів, у тому числі операторів мобільного зв’язку). Отримати інформацію про ремонтні роботи на телекомунікаційних мережах та інші випадки перерви у роботі телекомунікаційних мереж, орієнтовні строки відновлення надання послуг споживачі також мають можливість, звернувшись до фахівців ДІКЦ за номером 0-800-506-800.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону, нарахування абонентної плати не проводиться у разі неусунення протягом однієї доби із зафіксованого моменту подання абонентом заявки щодо пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ споживача до послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості телекомунікаційної послуги.
Слід зазначити, що за наявності зафіксованих масових пошкоджень телекомунікаційної мережі або після реєстрації відповідних заявок абонентів, коригування нарахувань за час ненадання або неякісного надання послуг споживачам здійснюється автоматично. Тому, якщо споживач не подає до Товариства своєчасну заявку щодо відсутності послуг або надання послуг незадовільної якості, підстави для коригування нарахованої плати за особовим рахунком абонента відсутні, тобто у цьому випадку оператор, провайдер не несе перед споживачем відповідальність, у тому числі майнову, відповідно до Закону та договору.
Завжди готові до діалогу зі споживачем та сподіваємось на розуміння.

Протягом минулого тижня редакція також отримала звернення жительки Хорішок Антоніни Алілуєнко, яка від імені своїх односельців скаржилася на відсутність транспортного сполучення їхнього населеного пункту з Кременчуком і Козельщиною. Ми звернулися із запитом на цю тему до Козельщинської селищної ради. Відповідь на нього обов’язково опублікуємо на сторінках газети.

Водночас нагадуємо номери телефонів, за якими ви можете подзвонити нам чи написати повідомлення у Viber: +38 098 48 91 820, +38 066 073 54 10.
Для оперативного реагування прохаємо повідомляти нам, якщо вкидаєте листа до редакційних скриньок, розміщених у магазинах, адмінприміщеннях і поштових відділеннях сіл району.
Окрім цього, ви, звісно, можете звернутися до нас: листом через Укрпошту, повідомленням на нашу електронну адресу kozvisti@gmail.com або особисто у Фейсбук чи Instagram.
Телефонуйте, пишіть у будь-якій формі, запитуйте, як умієте; тільки називайтеся чи підписуйтеся своїм прізвищем, бо анонімні звернення ми не розглядаємо. Підпис під повідомленням у газеті ми друкуватимемо тільки за Вашої згоди.

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *