Навіщо електрики знімають телефонні дроти?

До редакції звернулися мешканці Високої Вакулівки
із проханням висвітлити у газеті «Козельщинські вісті» наступне питання:

«Кілька тижнів тому працівники ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» познімали зі стовпів телефонні дроти, унаслідок чого абоненти Укртелекому залишилися без стаціонарного телефонного зв’язку. На запитання стосовно причини демонтажу працівники «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» відповіли, що буцімто «Укртелеком» не уклав з їхньою організацією договір оренди електроопор. Чому у даній ситуації винними вийшли саме люди, адже платіжки за стаціонарний телефон та інтернет усе одно приходять? Який вихід із ситуації для пересічних громадян Ви порадите? Куди нам звертатися?».

Ці запитання ми надіслали керівництву ПАТ «Укртелеком» та Козельщинської філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Одразу ж отримали відповідь від начальника Козельщинської філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» Миколи Скрильника.

Начальник Козельщинської філії АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»
Микола Скрильник:

— Підтверджую факт демонтажу дротів телефонної мережі, що підвішені на опорах ліній електропередач Козельщинської філії AT «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Дані заходи викликані тим фактом, що керівництво ПАТ «Укртелеком» не уклало договори на сумісний підвіс телефонної мережі з мережами AT «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». У свою чергу, AT «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» згідно з чинним законодавством повідомило ПАТ «Укр-телеком» про необхідність демонтажу обладнання, що перебуває на опорах ліній електропередач без відповідних договорів. Наразі демонтаж телефонної мережі ПАТ «Укртелеком» проводиться силами AT «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО».
Користуючись нагодою, Козельщинська філія AT «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» інформує, що без укладення відповідних договорів сумісного підвісу на опорах ліній електропередач, що перебувають у власності Козельщинської філії AT «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», забороняється самовільно підвішувати інші мережі, а також будь-яке обладнання і рекламу. Обладнання, що змонтоване без укладення відповідних договорів, буде демонтовано, а власник нестиме відповідальність згідно з чинним законодавством.
Також ставимо до відома мешканців району, що роботи з демонтажу бездоговірного підвісу мереж ПАТ «Укртелеком» буде продовжено і надалі. З питаннями про надання послуг зв’язку прохаємо звертатися безпосередньо до представництва ПАТ «Укртелеком». Необхідна інформація також висвітлена на корпоративному сайті компанії https://www.poe.pl.ua, — підсумував Микола Скрильник.

Щойно редакція отримає офіційну відповідь від ПАТ «Укртелеком», одразу ж опублікуємо її на сторінках газети.
Дякуємо за довіру, і залишайтеся з нами!

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *