«Народний телефон» + «Запитайте у районки»: знайдемо рішення разом

До редакції звернулася жителька с. Солониці Лариса Борисівна Гостило із проханням допомогти їй з’ясувати, як без її присутності можна відключити стаціонарний телефон. Текст звернення наступний:

«Я пенсіонерка, мені 74 роки. Живемо удвох із сином, який має інвалідність першої групи А. Я повинна перебувати біля нього постійно, бо він майже не ходить і не здатний себе обслуговувати, не можу нікуди надовго відлучитися, тому майже ніде не буваю, лише у магазин і назад. У нас більше нікого немає, чоловік і другий син померли. Зараз ми користуємося стаціонарним телефоном. Але послуги зв’язку дорожчають, треба платити 94 гривні на місяць. Оскільки мені майже удвічі дешевше обходиться мобільний телефон, то я хотіла відмовитися від стаціонарного. Поїхати до Козельщини я не маю змоги через сина. Хотіла було секретаря нашої сільради попросити, щоб вона зайшла в Укртелеком і написала заяву на відключення від мого імені, але їй там відмовили, бо абонент повинен з’явитися тільки особисто з паспортом, щоб подати заявку. Так усе й загальмувалося. Я ж тим часом продовжую платити за два телефони, а це дуже відчутно вдаряє по моїй невеликій пенсії.
Тож чи можна якось владнати це питання без моєї присутності? Можливо, треба оформити на якусь довірену особу доручення, щоб подати заявку на відключення стаціонарного телефону?»

Оскільки у Козельщині зараз немає свого Центру обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком», редакція звернулася за відповіддю до Центру у м. Кременчуці. Там повідомили наступне.
Якщо абонент вирішив відмовитися від стаціонарного телефонного зв’язку, він має особисто з’явитися до Центру і написати заяву на відключення. При собі потрібно мати оригінали паспорта й ідентифікаційного коду. У разі, коли абонент не в змозі особисто приїхати до Центру через стан свого здоров’я чи інші життєві обставини, подати заяву від його імені може інша близька йому людина, якій абонент не боїться довірити оригінали свого паспорта й ідентифікаційного коду. Тож ця довірена особа повинна приїхати особисто до Центру і мати при собі копію свого паспорта (1, 2, 11 сторінки), а також оригінали паспорта й ідентифікаційного коду довірителя. Далі ця людина подає заяву від імені свого довірителя про відключення телефону.
Крім того, у Центрі нам повідомили що відключення відбувається через сім днів від дати подання заяви. Тобто, якщо ви подаєте її 16-го числа, то відключення слід чекати з 23-го числа.
Центр обслуговування абонентів ПАТ «Укртелеком» розташований за адресою: м. Кременчук, вул. Соборна, 17.
Телефон Колцентру: 0 800 50 68 00; для довідок: (0536) 74 30 11.

У минулому номері газети ми друкували звернення жителів Дяченок про незадовільну доставку преси у їхнє село. Як ми зазначили, відповіді на запит редакції «Укрпошта» не надіслала. Натомість відповіла конкретними діями. Як повідомили нам мешканці Дяченок, невдовзі після їхнього звернення, а за ним — редакційного запиту, доставка преси налагодилася. Тепер читачі отримують газету по п’ятницях, як і має бути. Дякуємо керівництву Полтавської дирекції «Укрпошти» за оперативне реагування!

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *