Держпродспоживслужба: незабаром запустять е-споживач

Наразі стосовно неякісних товарів та наданих послуг звертатися можна цілодобово на «гарячу лінію»

Незабаром планується запуск проєкту е-споживач, який дасть можливість українцям подавати скарги онлайн усього за декілька кліків. Крім того, проєкт передбачає створення відповідної служби підтримки споживачів, повідомляє Урядовий портал.
Поки ж звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів можна за цілодобовими телефонами: (044)-364-77-80, 050-230-04-28.
У Всесвітній день захисту прав споживачів (15 березня) голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька особисто відповідала на дзвінки, що надходили на «гарячу лінію» Служби.
Звернення, отримані під час спілкування, стосувалися невідповідності у рахунках за спожитий газ, які призвели до формування заборгованості, придбання товарів через інтернет та деяких інших питань.
— Сьогодні я мала можливість особисто почути проблеми, які турбують українських споживачів, — розповіла Владислава Магалецька. — Ми обов’язково владнаємо ті питання, з якими до нас звернулися. Переконана, якщо ми хочемо жити краще, то перше, що ми повинні зробити, — це навчитися ефективно захищати свої права. Саме із захисту споживацьких прав починаються демократія та заможне життя.
Владислава Магалецька планує регулярно проводити такі чергування на «гарячій лінії» Служби.
У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисячі пропозицій, звернень, скарг та заяв із питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *