Тренінги для освітян Козельщини: інновації та практика

18 квітня у Козельщині за ініціативи благодійної організації Миколи Сушка Smart Foundation стартував цикл тренінгів для освітян, які цікавляться інноваціями та реформами у сфері шкільного навчання.

Заходи відбуваються при співпраці з Академією інноваційного розвитку освіти (АІРо), яка стартувала у вигляді науково-педагогічного проекту у 2014 році. Сьогодні ця організація є потужною складовою першого в Україні інноваційного освітнього кластеру, основна мета якого – підвищити внутрішню та міжнародну конкурентоздатність учасників освітнього процесу в Україні за рахунок різнопланового співробітництва, навчання, тренінгів та реалізації інноваційних проектів.
Перша зустріч зібрала майже три десятки учасників із Козельщини, Сушків, Вакулівки, Василівки, Солониці, Лутовинівки, Оленівки, Пригарівки, Бреусівки, Нової Галещини та Кременчука. Серед присутніх — як директори шкіл, фахівці відділу освіти районної ради, освітяни з багаторічним стажем, так і молоді вчителі.
Відкрив цикл тренінгів Олександр Сивак, представник Академії інноваційного розвитку освіти, досвідчений педагог та психотерапевт, автор навчально-методичного посібника за темою ефективного управління, член Української спілки психотерапевтів. Тема першого заходу — професійне зростання педагога Нової української школи від початківця і до майстра. Важливою складовою стало знайомство з алгоритмами освітньої діяльності в НУШ, принципами та складовими успішної роботи вчителя нової школи, а також з рольовими ідентичностями педагога, які присутні аналізували та співвідносили із власним досвідом. Аудиторія змогла дізнатися про те, як шукати натхнення, як ефективно управляти своїм часом та життєвою енергією, працюючи в такій непростій та відповідальній сфері, як налагоджувати діалог з учнями та вибудовувати з ними ефективний механізм роботи. Зокрема тренер звернув увагу вчителів на вправу, як з’ясовувати рівень готовності людини до діяльності, яку можна застосовувати як до себе, так і до дітей. Олександр також запропонував учасникам декілька цікавих практичних вправ для роботи в класі. Особливо вчителям сподобалися «На крилах креативності», «Школа майбутнього» та «Чотири кімнати змін»: практично всі учасники щиро зізналися, що планують застосувати ці прийоми на своїх заняттях.
— Я сподіваюся на хороший результат — у тому, що вже завтра-післязавтра учасники тренінгу зможуть це використати на своїх уроках, адже в них уже є план, як це зробити, — поділився своїми враженнями про підсумки першої зустрічі тренер Олександр Сивак. — Аудиторія була дуже гарною, навіть було таке враження, що це колектив з однієї школи, настільки високою була включеність і згуртованість слухачів. Усі дуже добре сприймали інформацію, відчувалося розуміння, переживання ситуації, кожен з учасників зміг побачити, на якому етапі розвитку він перебуває. Для мене стало приємною несподіванкою, що учасники так зацікавилися новітніми технологіями в освіті, що присутнім захотілося дізнатися додатково, почитати, пошукати в інтернеті. Наша остання з ними зустріч буде присвячена глобальній компетентності, тож, думаю, у нас буде нагода задовольнити інтерес учасників щодо новітніх технологій.
Отже, сподіваємося, що ті цікаві ідеї та корисні практичні кейси, які експерти АІРо презентують освітянам Козельщини на наступних тренінгових зустрічах у квітні-травні 2019 року, обов’язково будуть втілені у життя та зможуть зробити шкільну освіту краю ще більш прогресивною, ефективною та захоплюючою як для самих вчителів, так і для учнів.

Анна ГЛУШКО
Фото автора

Please follow and like us:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *